Kontakta
Tänk på att leta på hemsidan efter svaret på din fråga innan du kontaktar styrelsen.
Frågor gällande fastigheten, felanmälan och underhåll?
Ring Anders på 0705-41 64 33.
AGILE fastighetsservice
www.agilefastighetsservice.se (f.n. ligger hemsidan tyvärr nere)
Frågor gällande försäljning, uthyrning och ekonomi?
Maila oss eller ring Martin Scharp, som förvaltar föreningens ekonomi, på 0707-54 62 75.
För generella frågor: maila oss.
Vill du inte skicka e-mail? Lämna din post i föreningens brevlåda i entrén till Måsvägen 10C.
Tänk på att:
- Kontakta Anders (0705 41 64 33) för sådant som rör felanmälan eller fastigheten.
- Störningsärenden av akut natur skall rapporteras till polisen.
- Vi kan inte hjälpa till om man har blivit av med sin nyckel. Kontakta en låssmed (se information i trapphus).
Styrelsen
Styrelsen träffas en gång i månaden för att diskutera föreningens ekonomi, det löpande underhållet, godkänna in- och utträden samt andrahandsuthyrningar och diskutera andra frågor som kan vara av vikt för föreningens skötsel. Styrelsen väljs av stämman och ledamöterna tillsätts för en period om två år i taget.
- Gustav Weberup, ordförande
- Katarina Lindgren, vice ordförande
Anton Tibblin, sekreterare
Marija Stefanovska, vice sekreterare
- Pär Fältman, ledamot
- Vendela Wilthorn, ledamot
- Jelena Vuksa, ledamot
- Nilla Holmin, suppleant
Tänk på att lämna in ansökan om andrahandsuthyrning och andra ärenden i god tid (minst fem dagar; mer om det skickas via post) innan styrelsens kommande möte. Sammanträdestider läggs in i vår onlinekalender. I undantagsfall kan brådskande ärenden av enklare natur handläggas av styrelsen via mail med ett så kallat per capsulam-beslut. För mäklare gäller att överlåtelseärenden vid försäljning hanteras på ordinarie styrelsemöten samt en gång däremellan med per capsulam-beslut.