Kontakta

Tänk på att leta på hemsidan efter svaret på din fråga innan du kontaktar styrelsen.

Frågor gällande fastigheten, felanmälan och underhåll?
Ring Anders på 0705-41 64 33.
AGILE fastighetsservice
www.agilefastighetsservice.se (f.n. ligger hemsidan tyvärr nere)

Frågor gällande försäljning, uthyrning och ekonomi?
Maila oss eller ring Martin Scharp, som förvaltar föreningens ekonomi, på 0707-54 62 75.

För generella frågor: maila oss.

Vill du inte skicka e-mail? Lämna din post i föreningens brevlåda i entrén till Måsvägen 10C.

      Tänk på att:

  • Kontakta Anders (0705 41 64 33) för sådant som rör felanmälan eller fastigheten.
  • Störningsärenden av akut natur skall rapporteras till polisen.
  • Vi kan inte hjälpa till om man har blivit av med sin nyckel. Kontakta en låssmed (se information i trapphus).

Styrelsen
Styrelsen träffas en gång i månaden för att diskutera föreningens ekonomi, det löpande underhållet, godkänna in- och utträden samt andrahandsuthyrningar och diskutera andra frågor som kan vara av vikt för föreningens skötsel. Styrelsen väljs av stämman och ledamöterna tillsätts för en period om två år i taget.

  • Gustav Weberup, ordförande
  • Katarina Lindgren, vice ordförande
  • Anton Tibblin, sekreterare

  • Marija Stefanovska, vice sekreterare

  • Pär Fältman, ledamot
  • Vendela Wilthorn, ledamot
  • Jelena Vuksa, ledamot
  • Nilla Holmin, suppleant

Tänk på att lämna in ansökan om andrahandsuthyrning och andra ärenden i god tid (minst fem dagar; mer om det skickas via post) innan styrelsens kommande möte. Sammanträdestider läggs in i vår onlinekalender. I undantagsfall kan brådskande ärenden av enklare natur handläggas av styrelsen via mail med ett så kallat per capsulam-beslut. För mäklare gäller att överlåtelseärenden vid försäljning hanteras på ordinarie styrelsemöten samt en gång däremellan med per capsulam-beslut.